Hoe vind ik weer terug wat ik gelezen heb?

Op dit moment lees ik relatief veel artikelen en boeken over onderwijskundige zaken die een relatie hebben met het geven van lessen natuurkunde. Niet alles is even interessant en niet alles is even bruikbaar voor de verschillende onderzoekjes. Voor mijzelf is het wel handig om van de bruikbare artikelen een soort overzicht te hebben/te maken. Nu kan dat redelijk goed met een online bladwijzer programma (ik gebruik hiervoor Delicious) maar helaas is niet alles online te vinden en dan lukt dat niet. Ook is de ruimte bij delicious vaak iets te kort (1000 letters) om aan te geven wat voor mij de reden is om de link/artikel/boek/website/… belangrijk te vinden.

Voor nu ben ik de gegevens maar online aan het zetten in een weblog (Natuurkunde bronnen). Vooral links naar artikelen, gelezen boeken, websites die bruikbaar zijn, voor mij, … met in het kort de delen die ik belangrijk vind op dit moment.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

