Verwaarlozing

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier een bericht geplaatst heb. Is zes maanden wel “enige tijd” of heeft dat begrip een soort van grens waarna het over moet gaan in iets anders? Maar mijn weblog wordt duidelijk zwaar verwaarloosd. Op dit moment staat het bijhouden van mij weblog te laag op de prioriteiten lijst. Gebeurt er dan helemaal niets? Nee dat is het nu ook weer niet. Er gebeurt wel het een en ander maar dat is óf niet zo relevant om hier te melden óf de tijd ontbreekt om er een verhaal van te maken. Wat staat er dan hoger op de prioriteiten lijst? In eerste instantie thuis. Ik probeer mijn 1e graads bevoegdheid te halen en dan komt het gezin soms klem te zitten. Ook is een nieuwe baan een energie vragende bezigheid. Zeker omdat ik naast Natuurkunde ook O&O en NLT ben gaan geven. Allemaal leuk maar deze weblog heeft daar onder te lijden. Het is niet anders. Er komt vast een moment dat er prioriteiten weg vallen of minder tijd kosten dan nu.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

